loading...
تیک تاک هشترود
آخرین ارسال های انجمن
مهدی / م بازدید : 516 1391/01/15 نظرات (0)


هشترود

هشترود (سراسکند) یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان هشترود است. این شهر در بین مختصات جغرافیایی ۳۶ درجه و ۴۵ دقیقه و ۳۷ درجه و ۲۴ دقیقه عرض شمالی و ۴۶ درجه و ۲۵ دقیقه و ۴۷ درجه و ۲۴ دقیقه طول شرقی واقع شده و به‌طور متوسط ۱۱۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. هشترود در ۱۰۱ کیلومتری غرب میانه و ۱۳۴ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده و مساحت آن ۶,۲۴ کیلومتر مربع می‌باشد.

جمعیت این شهر برپایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ خورشیدی، بالغ بر ۱۸,۴۱۳ نفر برآورد شده‌است که از این جهت، سیزدهمین شهر آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. برطبق همین آمار، از مجموع جمعیت شهر هشترود ۹,۳۳۷ نفر مرد و ۹,۰۸۱ نفر زن بوده‌اند؛ همچنین شمار خانوارهای این شهر ۴,۴۹۳ خانوار بوده‌است.

هشترود به وسیله چند رودخانه فرعی سیراب می‌شود. در این میان، رودخانه قرانقوچای که از پیرامون این شهر می‌گذرد، بزرگ‌ترین رودخانه منطقه بوده و یکی از شاخه‌های سفیدرود محسوب می‌شود. همچنین در هشترود و اطراف آن، چندین چشمه آبگرم معدنی وجود دارد.

کوه‌های هشترود که در امتداد کوهستان سهند کشیده شده‌اند، در سمت غربی این شهر قرار گرفته‌اند؛ از میان این کوه‌ها، ارتفاع پنج کوه بیش از ۲۰۰۰ متر بوده و بلندترین آن‌ها «آق‌داغ» با ۲۹۵۰ متر ارتفاع است. در لایه‌های مختلف این کوه‌ها ذخایر معدنی متعددی نظیر آهک، آهن، گچ و نمک یافت می‌شوند.

آب و هوای هشترود کوهستانی بوده و میانگین سردترین دمای آن ۳- درجه سانتی‌گراد و مربوط به ماه ژانویه و میانگین گرم‌ترین دمای آن ۳۴+ درجه سانتی‌گراد و مربوط به ماه اوت است. همچنین متوسط بارندگی سالیانه در این شهر بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر متغیر است.

برپایه اولین تقسیمات کشوری در ایران، هشترود از شهرهای تابعه شهرستان مراغه به‌شمار می‌رفت؛ در سال ۱۹۴۸ از این شهرستان جدا شده و به شهرستان تبریز پیوست؛ سرانجام در سال ۱۹۶۰ مستقل شد و به‌عنوان یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی شناخته‌شد.

عموم ساکنان هشترود به زبان ترکی آذربایجانی سخن می‌گویند و غالب آن‌ها پیرو مذهب شیعه دوازده‌امامی هستند. از محصولات تولیدی این شهر می‌توان به حبوبات، عسل، غلات، کره، میوه‌جات، علوفه و محصولات حیوانی اشاره کرد.

صنعت در هشترود ضعیف بوده و درآمد حاصل از آن بسیار ناچیز است و از این شهر از این نظر یکی از عقب‌مانده‌ترین شهرهای استان محسوب می‌شود؛ با این وجود، قالی‌بافی در هشترود و روستاهای تابعه آن بسیار پررونق است

مهدی / م بازدید : 438 1391/06/01 نظرات (0)

مخصوص کنکوری های عزیز

کنکور هشترود سکس در کنکور هشترود روی خط تیک تاک هشترود

میخواهید یک جلسه مطالعه را شروع کنید،اما دست و دلتان به کار نمیرود و شرایط برای آغاز درس خواندن جور نمیشود.مطالعه را
شروع کردهاید،اما بعد از گذشت زمانی،متوجه میشوید که اصلا در باغ نیستید و افکارتان در عالم دیگری سیر میکند!

بقیه در ادامه مطالب

مهدی / م بازدید : 410 1391/05/12 نظرات (0)

حجت الاسلام سیدسعید رشادی روز سه شنبه در مراسم جشن گلریزان این شهرستان افزود: امید خانواده های زندانیان مالی، برگزاری جشن های گلریزان و کمک های خیران و مردم نوع دوست جامعه در این جشن هاست.  وی رمضان را ماه مغفرت و بخشش الهی خواند و یادآور شد: خیران و نیکوکاران باید در این ماه برای بخشش زندانیان و شاد کردن خانواده های آنان گام بردارند.  وی از مردم و نیکوکاران خواست از هرگونه کمک مالی در حد توان خود برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد و بازگرداندن آنان به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند.  فرماندار هشترود نیز در این آیین، جشن گلریزان را فرصتی برای تحکیم فرهنگ ایثار به نیازمندان عنوان کرد گفت: کمک های خیران و نیکوکاران، باقیات صالحات است.  علی نجاری خواستار خروج زندان از داخل شهر هشترود شد و افزود: وجود این زندان غیر استاندارد در داخل شهر باعث بروز مشکلاتی برای مسوولان شده است.  در این مراسم خیران هشترودی ۱۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی برای آزادی زندانیان در این شهرستان اهدا کردند.  خبرنگار  جلیل دین محمدی

حجت الاسلام سیدسعید رشادی روز سه شنبه در مراسم جشن گلریزان

حجت الاسلام سیدسعید رشادی روز سه شنبه در مراسم جشن گلریزان این شهرستان افزود: امید خانواده های زندانیان مالی، برگزاری جشن های گلریزان و کمک های خیران و مردم نوع دوست جامعه در این جشن هاست.

جشن گل ریزان در زندان هشترود برگزار شد که چند تن از زندانیان هشترود به آزادی دست یافتند

وی رمضان را ماه مغفرت و بخشش الهی خواند و یادآور شد: خیران و نیکوکاران باید در این ماه برای بخشش زندانیان و شاد کردن خانواده های آنان گام بردارند.

وی از مردم و نیکوکاران خواست از هرگونه کمک مالی در حد توان خود برای آزاد سازی زندانیان غیرعمد و بازگرداندن آنان به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند.

فرماندار هشترود نیز در این آیین، جشن گلریزان را فرصتی برای تحکیم فرهنگ ایثار به نیازمندان عنوان کرد گفت: کمک های خیران و نیکوکاران، باقیات صالحات است.

علی نجاری خواستار خروج زندان از داخل شهر هشترود شد و افزود: وجود این زندان غیر استاندارد در داخل شهر باعث بروز مشکلاتی برای مسوولان شده است.

در این مراسم خیران هشترودی ۱۰۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی برای آزادی زندانیان در این شهرستان اهدا کردند.

خبرنگار

جلیل دین محمدی

مهدی / م بازدید : 332 1391/05/09 نظرات (0)

هشترود نیوز- گرد آورنده : مهدی محمدی

حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه هشترود افزود: نظام قدرتمند جمهوری اسلامی تمام قلب ها را تسخیر کرده و از نظر معنوی بر تمام کشورها گسترش یافته و روزی خواهد رسید که این نظام و انقلاب ابرقدرت بزرگ جهانی خواهد شد.امام جمعه هشترود

وی ادامه داد: بیداری و آگاهی ملت های جهان و منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در زمان حاضر ابرقدرت ها و مستکبرین امپریالیسم دانسته اند که نظام ما پویا و قدرتمند است و از این لحاظ هر روز با این نظام مخالفت می کنند.

وی با تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای یادآور شد: دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، تقویت کننده استقلال و اقتدار ملی در برابر امپریالیسم های جهانی است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی هسته ای صلح آمیز می ترسند و ترس آن ها ناشی از افول قدرت آن ها در میان مردمشان و دیگر کشورهاست.

رشادی افزود: استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای تا تحقق کامل آن که از اهداف نظام اسلامی است که با ایستادگی مردم و تلاش دانشمندان هسته ای محقق خواهد شد.

وی اساس مشکلات بشری را دور شدن آن ها از قرآن دانست و گفت: آگاهی نداشتن و عمل نکردن به کلام الهی باعث گمراهی و ضلالت می شود.

وی عمل به قرآن و سنت را ضامن سعادت و سلامت جامعه و روح بشری دانست و ادامه داد: در قرآن برای درمان بیماری ها و ناهنجاری های اجتماعی راهکارهایی است و تدبر و تفکر نکردن در آن به ضرر انسان و بشریت است.

خبرنگار

جلیل دین محمدی

مهدی / م بازدید : 348 1391/05/05 نظرات (0)



شاید تا کنون کمتر در شهرستان هشترود اتفاق افتاده باشد که کارمندی کوشا و تاثیر گزار توسط مسئولین بلند پاییه شهری مورد تقدیر و تشکر هر چند در حد یک تقدیر نامه قرار گیرد .

با توجه به شغل کارمندی و فعالیتی که کارمندان در هشترود انجام می دهند می طلبد تا با تقدیر از کارمندان کوشا و تاثیر گزار و ارج نهادن به فعالیت آنان دیگر افراد را در کار خود به انجام هرچه بهتر کار محوله راغب کرد و اینگونه می توان به بهره وری کاری در اداره ها نیز کمک کرد.

کارمندی بی تفاوت از زیر کار در رو بی میل تاثیرات خود با مواجهه ارباب رجوع به اجتماع انتقال خواهد داد.

سر صحبت ما صرفا با قشر خواص کارمندان نیست . کسبه و بازاری که اجناس خود را با قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می دهد ،معلمی که از جان و مال خود مایه می گزارد و در تربیت فرزندان ما از اینها می گزرد باید مورد تقدیر قرار گیرد و این شاید یکی از نکاتی هست که هر کارمند ، بازاری ، و معلم از مسئولین بلند پاییه شهری انتظار دارد.

و نباید از تاثیر این کار در اجتماع و شهرمان به راحتی بگزریم که این امر می تواند یکی از راههای ایجاد روحییه کار و تلاش در شهر باشد.

هادی اسکندر پور

و اما تیک تاک میگوید

دوست عزیزم عزیزم جناب آقای هادی اسکند پوردیگه اینقدر بی انصاف نباشین بابا از کجا فهمیدی که اولین باره از مسئولین هشترود تشکر شده یعنی از کارمندان و مسئولین تشکر نشده ؟ چه بدونیم چه خبرهاشتباهه

چه بدونم شما ماشالله بیشتر از ما میدونین ما که سنمون نمیرسه

داش گلم زشته اینو نگو یعنی تو کلا با این حرفته تمامی نماینده گان و مسئولین بزرگ مرتبه مارو دیگه به حساب نیاوردی یعنی هیچی به هیچی

از این به بعد تیک تاک هشترود میخواد هم انتقاد کنه هم تشکر ! نه فکر بد نکن من قل آقا شنگول منگول حبه انگور نیستم من مهدی محمدی هستم با دوستم علی صالحی هر چی رو که با عث انتقاد باشه انتقاد هرچی که باعث تشکر باشه تشکر همین

هشترود

به امید دیدار یا حق

هشترود در عصه پیشرفت خدافظ هشترود

مهدی / م بازدید : 439 1391/05/03 نظرات (0)

فرماندار هشترود تاکید کرد ضرورت فرهنگ سازی برای ارتقای سطح بهداشت روستایی


فرماندار هشترود گفت: طرح زباله روستایی به کود در راستای حل مشکلات زیست محیطی روستاها قابل ارزیابی است

فرماندار هشترود گفت: طرح زباله روستایی به کود در راستای حل مشکلات زیست محیطی روستاها قابل ارزیابی است.   نجاری افزود: با توجه به معضل روستاها در مورد دفع نامناسب زباله حاصل از دامداری ها و گرانی کود شیمیایی می توان از ظرفیت موجود در روستاها در تولید کود حیوانی برای ارائه محصولات ارگانیک استفاده کرد.   فرماندار هشترود همچنین با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی و دام و طیور جزو کارکردهای روستاست اظهار داشت: وجود دام های متعدد در روستاها موجب بهداشتی برای ساکنان می شود و باید در زمینه دفع و تبدیل بهداشتی فضولات حیوان فرهنگ سازی شود.

نجاری افزود: با توجه به معضل روستاها در مورد دفع نامناسب زباله حاصل از دامداری ها و گرانی کود شیمیایی می توان از ظرفیت موجود در روستاها در تولید کود حیوانی برای ارائه محصولات ارگانیک استفاده کرد.

فرماندار هشترود همچنین با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی و دام و طیور جزو کارکردهای روستاست اظهار داشت: وجود دام های متعدد در روستاها موجب

بهداشتی برای ساکنان می شود و باید در زمینه دفع و تبدیل بهداشتی فضولات حیوان فرهنگ سازی شود.

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
سلام میکنم از روی مهربانی سلام میکنم از روی شادمانی سلام میکنم تا جان دارم که خواننده این سلام را دوست دارم خوشحالم میکنید اگه بیاین به وب محقرم میدونم ارزوی بزرگیه اگه بگم خوشتون میاد از وبم پس بجاش میگم امیدوارم خوشتون بیاد باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم ! همین اندازه می دانم که صدای پای خداست ! شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم ! چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است… درست مثل همین باران…که بی سوال … فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد… چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است درمیان بهشت نشسته ام به تو فکرمیکنم به آری به نه بی توبهشت را دارم باتو عشق رادارم واین دوراهی عجیب مرا گیج میکند سیب را روی خاک میگذارم ....... دوستم داشتی گازش بزن...... امیدوارم حداقل نظر بدین که منم از دلت خبردارم شم مرسی که اومدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • پورتال جامع دلباز
  • سایت آموزشی و پزشکی دلباز
  • دلباز(جی13)
  • سایت حقوقی حسن صفرنژاد
  • روستای سعادتلو
  • تلخک های هشترود
  • دبیرستانی های کنکوری
  • تک فشنگ یک شهید
  • شهید گمنام
  • ماهمه رهسپاریم
  • پسران هشترود
  • دختران هشترود
  • عاشقانه هشترود
  • آنلاین هشترود
  • هیات کونگ فو هشترود
  • جلیل دین محمدی
  • کریم عبداللهی
  • غفار باقرزاده هشترودی
  • دکتر نوراللهی
  • محرم اسرار
  • بیزیم چاروایماق
  • نبی صوفی
  • چاروایماق
  • چاروایماق ما
  • قوچ کندی
  • داش بولاق
  • دیار چاروایماق
  • داش بولاق1
  • تربیت بدنی 87
  • تا شقایق هست
  • آذران داغچیلاری
  • خبار تازه چاروایماق
  • روز شمار زندگامی من
  • تکواندو چاروایماق
  • راز عدالت
  • افق هشترود و چاروایماق
  • مجید اشراق
  • شفق هشترود
  • اسماعیل کریمی
  • سلمان
  • خانم خانه دار دانشجو
  • سخن بزرگان
  • هادی جم
  • دست نوشته های یک دختر
  • هشترود دل نوشته های من
  • مکاتبات حسین اکبری
  • پوریا مروتی
  • روی خط هشترود
  • سهند پیام
  • هبوط
  • یاغیش
  • غزلیات آذر
  • باهم بودن
  • ندا صمدی
  • هشترود دیلی
  • هشترود نیوز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    علت پیشرفت نکردن هشترود را کدام گزینه میدانید؟
    آیا از نماینده خود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 180
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1297
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,676
  • بازدید ماه : 4,650
  • بازدید سال : 48,611
  • بازدید کلی : 1,203,882
  • کدهای اختصاصی
    به تیک تاک هشترود امتیاز بدهید

    رنک الکسا

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه