loading...
تیک تاک هشترود
آخرین ارسال های انجمن
مهدی / م بازدید : 404 1391/07/27 نظرات (2)

سری جدید پیامک های عاشقانه تیک تاک هشتروددر غمگين ترين لحظات زندگيم شادم که کسي نميداند که چقدر غمگينم . . .

.

.

.

زندگي چيدن سيبي است که بايد چيد و رفت / زندگي تکرار پائيز است بايد ديد و رفت . . .

.

.

.

شلوار چهار سالگيت رو بپوش ! ببين چقدر تنگ شده برات

اندازه همون دلم تنگ شده برات !

.

.

 

 

 

.

يه زغال بر ميدارم و دورت ميکشم و مينويسم

اين بي معرفت دنياي منه !

.

.

.

عصري است غروب آسمان دلگير است ، افسوس براي دل سپردن دير است

هر بار بهانه اي گرفتيم و گذشت ، عيب از من و توست ، عشق بي تقسير است

.

.

.

بر سنگ مزارم بنويسيد

اشفته دلي خفته در اين خلوت خاموش / او زاده غم بود که از خاطر دوستان گشت فراموش . . .

.

.

.

هر دو بالم را شکستي باورم را پس بده / مانده خالي خالي هستي ام را پس بده

دفتر شهر را پر پر کن اما خوب من / اشک هاي بيت بيت دفترم را پس بده

.

.

.

به کم نور ترين ستاره ها قانع باش ، چرا که چشم همه به سوي پر نور ترين ستاره هاست

.

.

.

نه از قايق نه از قايق مينويسم ، نه از زخم شقايق مينويسم

به ياد لحظه هاي با تو بودن ، به ياد آن دقايق مينويسم . . .

.

.

.

محبوب ترين فرد کسي است که هم خود با نشاط است

هم به ديگران نشاط ميبخشد . . .

.

.

.

در تنور عاشقي سرد مکن ، در مقام عشق نامردي مکن

حرف مردي ميزني مردانه باش ، در سراي عاشقي افسانه باش . . .

.

.

.

سکوت يعني يه حرف که رو دلمه ، يه اسم که رو لبمه ، يه شرم که تو چشامه

و يه ارزو که تو قلبمه ، سکوت يعني .......

.

.

.

اين اس ام اس رو ميفرستم براي همه خوب ها که سخت مشغول شطرنج

زندگي هستند و نميدونند که ما ، مات رفاقتشون هستيم . . .

.

 

 

 

دل بستن شبیه یک قصه است

با یکی بودن شروع می شه ، با یکی نبودن تموم میشه

.

.

.

دریارو دوست دارم ولی از موجهاش می ترسم

کوه رو دوست دارم ولی از بلندیش میترسم

تو رو دوست دارم ولی از دوریت میترسم

.

.

.

هیچ گاه نباید به اجبار خندید

گاهی باید تا نهایت آرامش گریه کرد

تبسم بعد از گریه از رنگین کمان بعد از باران هم زیباتر است

.

.

.

روی جلدای کتابا ، روی صفحه های دفتر

همینو فقط نوشتم ، هر کسی به جز خودت پر

.

.

.

گویند لحظه ایست روییدن عشق ، آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

.

.

.

شبها اتاقم ماه ندارد ، چشمهایت را قرض می دهی تا صبح ؟

.

.

.

وعده وصل به فردا دهی و می دانی

هر که امروز تو را دید به فردا نرسد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1391/07/27 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا لطف کن بنر ما رو هم تو وبلاکت قرار بده من که بنرتونو قرار دادم کدش تو وبلاکم موجوده از اونجا بزاری خیلی عالی میشه اخه با عکس نمیتوان با کلید روش به وبلاک بره اما با کد این امکان وجود داره من کد بنرم را رو اولین مطلب در وبلاکم مژده قرار دادم زحمت نشه از اونجا کپی کن
http://ashgh-man.rozblog.com/

اگه نشه این بنرم
http://vinbes.tk/img/415db70fe9dd.gif
پاسخ : سلام دوست عزیزم بنری مربوط به تیک تاک هشترود در سایت شمایافت نشد

این نظر توسط نسترن در تاریخ 1391/07/27 و 12:41 دقیقه ارسال شده است


گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را،برای زندگی ام
می بینی؟
برای خودم هیچ نمی خواهم
شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام میکنم از روی مهربانی سلام میکنم از روی شادمانی سلام میکنم تا جان دارم که خواننده این سلام را دوست دارم خوشحالم میکنید اگه بیاین به وب محقرم میدونم ارزوی بزرگیه اگه بگم خوشتون میاد از وبم پس بجاش میگم امیدوارم خوشتون بیاد باران می بارد ! به حرمت کداممان ؟! نمی دانم ! همین اندازه می دانم که صدای پای خداست ! شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم ! چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است… درست مثل همین باران…که بی سوال … فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد… چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است درمیان بهشت نشسته ام به تو فکرمیکنم به آری به نه بی توبهشت را دارم باتو عشق رادارم واین دوراهی عجیب مرا گیج میکند سیب را روی خاک میگذارم ....... دوستم داشتی گازش بزن...... امیدوارم حداقل نظر بدین که منم از دلت خبردارم شم مرسی که اومدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • پورتال جامع دلباز
  • سایت آموزشی و پزشکی دلباز
  • دلباز(جی13)
  • سایت حقوقی حسن صفرنژاد
  • روستای سعادتلو
  • تلخک های هشترود
  • دبیرستانی های کنکوری
  • تک فشنگ یک شهید
  • شهید گمنام
  • ماهمه رهسپاریم
  • پسران هشترود
  • دختران هشترود
  • عاشقانه هشترود
  • آنلاین هشترود
  • هیات کونگ فو هشترود
  • جلیل دین محمدی
  • کریم عبداللهی
  • غفار باقرزاده هشترودی
  • دکتر نوراللهی
  • محرم اسرار
  • بیزیم چاروایماق
  • نبی صوفی
  • چاروایماق
  • چاروایماق ما
  • قوچ کندی
  • داش بولاق
  • دیار چاروایماق
  • داش بولاق1
  • تربیت بدنی 87
  • تا شقایق هست
  • آذران داغچیلاری
  • خبار تازه چاروایماق
  • روز شمار زندگامی من
  • تکواندو چاروایماق
  • راز عدالت
  • افق هشترود و چاروایماق
  • مجید اشراق
  • شفق هشترود
  • اسماعیل کریمی
  • سلمان
  • خانم خانه دار دانشجو
  • سخن بزرگان
  • هادی جم
  • دست نوشته های یک دختر
  • هشترود دل نوشته های من
  • مکاتبات حسین اکبری
  • پوریا مروتی
  • روی خط هشترود
  • سهند پیام
  • هبوط
  • یاغیش
  • غزلیات آذر
  • باهم بودن
  • ندا صمدی
  • هشترود دیلی
  • هشترود نیوز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    علت پیشرفت نکردن هشترود را کدام گزینه میدانید؟
    آیا از نماینده خود راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 180
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1297
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,580
  • بازدید ماه : 4,554
  • بازدید سال : 48,515
  • بازدید کلی : 1,203,786
  • کدهای اختصاصی
    به تیک تاک هشترود امتیاز بدهید

    رنک الکسا

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه